The Song on the End of the World
Regissör: Andrzej Dragan. Jag gillar ångest. Jag gillar att tolka och se på den. Att skapa nåt i dessa ovanliga tider då tvångsmässig ångest upplevs av hela mänskligheten kändes därför synnerligen intressant för mig.