The One with the Chick and the Duck
När Pete köper en restaurang måste Monica bestämma sig för huruvida hon ska tacka ja till att börja jobba där eller inte. Ross hjälper en skadad Rachel i stället för att bli intervjuad i tv. Joey och Chandler adopterar en anka och en kyckling.