Miss Mystic Falls
På Founder's Day-galan ställer Elena och Caroline upp i tävlingen om att bli “Miss Mystic Falls” mot andra tjejer från staden, bland dem Amber Bradley. John Gilbert vill skrämma Damon, men hans planer får inte avsedd effekt.