A Few Good Men
Matt och Caroline blir förvånad när Matts mamma, Kelly, plötsligt dyker upp igen. Stefan och Elena är oroade över Damons nya inställning och Damon ber sheriff Forbes att ställa upp i en ungkarlsauktion för att samla in pengar.