Oerhört halt
Micke kommer till en olycka på Essingeleden där en person rör sig på vägen mitt i trafiken. Denny kämpar med att dra upp en bil ur diket, men det är oerhört halt. Gojan får larm om en bil som behöver starthjälp men nyckeln till bilen fungerar inte.