Ett pärlband av bilar
En lastbilsförare svimmar på motorvägen och kör in i ett pärlband av bilar. Det blir långa köer och Berra skyndar dit. Benny får ett brådskande larm om en rejäl olycka på Essingeleden, och Gojan får ett ovanligt uppdrag i centrala Stockholm.