Arbetsledaren David rycker ut för att hjälpa sina patruller som fått stora problem med en aggressiv man i Solna. Ivana på Biljettkontrollgruppen stöter på en kvinna som uppger falsk identitet, och Jeanette ger bort sin smörgås till en sjuk man.