En man skrämmer resenärer
Jeanette och Fille får ett anrop om en aggressiv man på ett tåg. Charlies tålamod sätts på prov när en man han har avvisat flera gånger återkommer i tunnelbanan. Trygghetsvärdarna Ferhat och Busra jagar en man som skrämmer resenärer.