Två aggressiva killar
Bella och Micho får larm om två killar som beter sig aggressivt och försöker ta sig in i en förarhytt. Och de blir tvungna att kalla på ambulans när en omhändertagen förlorar medvetandet. Pirre och Anneli får larm om en medvetslös man vid Slussen.