Gängbråk i Hallonbergen
Ordningsvakterna Danne och Amin får larm om en man som trillat av ett tåg. Mickan åker till ett gängbråk i Hallonbergen. Marina och Tedde skyndar för att hjälpa några kollegor som tryckt på överfallslarmet vid Östermalmstorg.