Jakt på rånare
På centralstationen härjar två rånare och Danne och Amin tar upp jakten. Arbetsledaren Skåne larmas till ett stort tjejslagsmål vid Slussen. Nemo och Rickard är först på olycksplatsen där en bil totalkraschat in i en bergvägg.