...To Miss New Orleans
Seriefinal. Colson erbjuds förflyttning. Guardians skickar hem Lambreaux. Batiste tar med sina söner till en Dr John-konsert. Hidalgo återvänder till Texas. McAlary besöker väggropen, som nu är utsmyckad.