Sunset on Louisianne
McAlary firar sin 40-årsdag. Bernette får ett genombrott i sitt fall. Annie dumpar sitt band. Lambreaux propsar på att Delmond ska fortsätta som Big Chief när han är borta. Everett återvänder till New Orleans.