Skrotvalpen
När Tyke av misstag hamnar på ett skrotupplag, blir Spike tvungen att ta hjälp av Jerry och Tom för att få tillbaka sin pojke innan Ace och Rocco, skrot-hundarna, förvandlar honom till en fruktansvärd skrot-valp.