Show Me Smiles Fantasy Pageant
Det är dags för Show Me Smiles Fantasy Pageant i Missouri. Haley gör ett otroligt nummer med sin pappa, men kan Lexie bli ett problem? Kommer Olivia, 4, att överraska dem alla?