Gold Coast, Arizona
Makenzie, 4, tillhör toppen; Scarlett och Isabella, 1, är en dynamisk duo som hjälps framåt av mammas pengar; Danielle, 8, vet att hon ser bra ut och vill ha allas ögon på sig.