Jesper Blomqvist berättar allt
I det här avsnittet av Superstars berättar allt sätter sig Jessica ner och pratar med Jesper Blomqvist om vinnarmentalitet, skador och den enorma omställningen att flytta från Allsvenskan till Italienska ligan.