Hanna Marklund berättar allt
I det här avsnittet av Superstars berättarallt pratar Hanna Marklund om sin nya karriär som sportkommentator och hur det kändes att vara den första kvinnan att kommentera ett världsmästerskap för herrar i fotboll.