Closer
Clark och Lois arbetar nu på Smallville Gazette tillsammans och njuter av småstadslivet. Men Lois livspussel sätts på prov när ett infiltrationsuppdrag avslöjar en dödlig fiende som kommer att förändra familjen Kent för all framtid.