Mayhem Donor
Jared känner inte igen sig själv efter att en olycka förvandlat honom till ett missfoster men Fängelsechefen blir rik på den snabbt växande svarta marknaden för organ. Men för stora förråd kan vara ett problem – särskilt när de vill ta över SuperJail.