Best Friends Forever
När Jailbot och Jacknife skjuts ner över de fientliga Yttre världarna, måste Fängelsechefen lära sig att ta hand om SuperJail och sin egen hygien helt själv. Kommer Jailbot att klara sig? Kommer Fängelsechefen att göra det? Och SuperJail?