Boingo / Findleys dåliga dag / Du ringde
Lucas, Findley och Bodhi blir besatta av en ny leksak. / Findley tror att huset är farligt för honom att vistas i. / Arlo saknar sin mamma, så Lucas ger honom en ringklocka att ringa på för hjälp.