Gods of the Arena: Missio
Batiatus tar hjälp av Lucretia, Gaia och en kull nya gladiatorer för att genomföra en försåtlig plan. Oenomaus längtar efter att återta platsen som gladiatorermästare, men nya utmaningar kommer i hans väg.