Medvetslös man hittad i trappuppgång
Evelina i Jönköping får ett larm om en man som ligger medvetslös i en trappuppgång. Inringaren har lämnat platsen och är ovillig att gå tillbaka. Martina pratar med en kvinna som tror att hennes granne försöker ta sig in genom väggen med borrmaskin.