Bebis tuggar på död mus
Det brinner i en lägenhet i Norrköping och det gäller att snabbt få ut de boende. Operatören Patrik får ett samtal om en ridolycka i ett naturreservat. En orolig mamma ringer efter att ha hittat sin åttamånaders baby tuggandes på en död mus.