Zorntavla i slänglådan
Jens och Åsa spanar in en Zorntavla i slänglådan hos de skitnödiga nya grannarna. Samfällighetsordföranden misstänker att han fått klamydia och möjligheten att återförenas med Jellika känns utom räckhåll.