Stundande könsbyte
Jens är upptagen av ett stundande könsbyte och Gunnar gör oväntat sitt för att stötta honom. I stora vita huset förbereder sig Carro inför ett skönhetsingrepp, men oroas av att den neurotiske kirurgen är lite väl darrig på handen.