Break up med förhinder
Nora vill göra slut med sin kille men Carro blir då oerhört stressad eftersom hon inte vill riskera en stor kommande affärsdeal med hans mamma. Åsa inleder en kampanj för att kuppa in sig som ordförande i samfälligheten.