Konfliktfylld renovering av utedass
Jens och svärfar Gunnar ska renovera utedasset, vilket genast sätter press på deras redan ansträngda relation. Åsa ska passa Carros hus men trasslar snart in sig i lögner när hon träffar en snobbig bekant.