Vinbrist och en överbeskyddande mamma
Jens och Åsa ska bjuda ett snobbigt par på middag men Jens har glömt att köpa vin och sen går inget som han tänkt sig. Carro blir en överbeskyddande mamma när Nora verkar ha skaffat en äldre pojkvän.