Planerna har gått om intet
I november 2016 vaknar Maria av att hennes make Patrik låter konstigt. Patriks liv går inte att rädda. Patrik, Maria och de två tonårsdöttrarna Molly och Maja hade planer på att renovera huset i Nynäshamn, men nu tycks planerna gå om intet.