En aggressiv cancerform krävde 17-årige Christophers liv. Kvar blev mamma Desirée och systern Josephine. Systern har tampats med anorexi och mor och dotter försöker skapa en ny vardag i huset i Älvsjö, som behöver renoveras men Desirée är helt slut.