William behöver tillsyn dygnet runt
William var bara ett år när han fick diagnosen diabetes typ 1. Han behöver tillsyn dygnet runt. Föräldrarna Sara och Andreas har inte sovit en hel natt på ett år, av oro att kunna hålla sonen under ständig uppsikt.