Michelle 6 år avled i badkaret
Michelle avled i badkaret, sex år gammal. Läkarna konstaterade att hon på grund av ett sjukdomsfall förlorade medvetandet. Familjen är i djup sorg. Badrummet påminner dagligen om den hemska händelsen, och lillebror är orolig så fort någon ska bada.