Sorgen efter Nathalie
Sofia träffade Johan och Maria för första gången för nio år sedan. De hade då nyligen förlorat sin dotter Nathalie till följd av en våldsam relation. Sorgen och ilskan har varit förlamande för Johan och Maria.