Jimmis framtid
Jimmi hade nyss flyttat till ett nytt hus med familjen. Mitt i julstöket 2016 ramlade han av en trampolin och blev rullstolsburen. När Sofia och Jimmi återförenas är han nedstämd. Hon är fast besluten att försöka hjälpa honom framåt.