The Sit Down
Ett inbördeskrig hotar att förgöra familjen Saint. Franklin riskerar att förlora allt och alla – och för att undgå det måste han hålla KGB, DEA och CIA stången samtidigt som han undviker LAPD:s korrupta gängrotel.