Cash and Carry
Franklin sätter sin nya affärsplan i verket och åker sen på affärsresa med Avi. Teddy och Julia jobbar hårt för att bilda nya allianser i Costa Rica. Gustavo kämpar för att lära sig samarbeta med sin nya mexikanska partner.