The More You Make
De växande problemen på gatan får Franklin att ändra affärsmodell. Andre utreder ett mord med koppling till Franklins familj. Teddy utnyttjar Gustavo för att förhandla fram ett nytt avtal i Mexiko och får besök av en överraskningsgäst när han kommer hem.