Dagen före bröllopet
I Sörgården är det kaos - dagen före bröllopet! Anders ifrågasätter Sanne och Nicolais badrumsplaner. Och äntligen får vi se om Jimmy och Ottilia lyckats göra kyrkan till sitt drömhem.