Drömgården i Tärnsjö
Vi träffar ett nytt par som efter fem års väntan äntligen köpt sin drömgård i Tärnsjö. Erik och Anneli får ett besked som kan avgöra deras framtid på hästgården och i verkstaden råder starka viljor.