Bloody Hell
Beväpnade med den nya informationen om Mona beslutar tjejerna att de måste prata med Alison. Men när sanningen är ute inser Aria fort att Mikes relation med Mona och det nya avslöjandet kan få allvarliga konsekvenser för hennes familj.