Whirly Girlie
Efter händelserna i New York är tjejerna tillbaka i Rosewood och känner sig ängsliga över att fortfarande leva under ett moln av hemligheter. Aria plågas av senaste tidens händelser medan Emily, Hanna och Spencer försöker få grepp om det nya normala.