Partypuffpinglorna
Efter att ha ätit för mycket godis vaknar Blomman och Buttran upp utan minnen från föregående kväll, och utan att veta var Bubblan är. De måste pussla ihop minnsebitarna från i går kväll och hitta Bubblan innan Professorn kommer hem.