Puderpufftanterna
När tjejerna tröttnar på att vara minst i skolan övertalar dom Professorn att skapa en dryck som gör dem äldre. Tyvärr dricker de för mycket och blir åldringar, och ett enkelt offer för Mojo Jojos onda planer.