Friktion uppstår
Ett plötsligt väderomslag och ett öppet fönster gör att lakan och kläder blir genomblöta. Sömnbristen gör sig påmind och friktion uppstår i kollektivet. Mikkey berättar om sin relation till den bortgångne bandmedlemmen och vännen Lemmy.