The World Turned Upside Down
Dysenteri härjar på Fraser’s Ridge, och Claire blir dödligt sjuk. Hon har nästan tillfrisknat när Christies anländer med chockerande nyheter. Medan skändliga rykten sprider sig som en löpeld på Fraser’s Ridge inträffar en tragedi.