Sinners and Saints
Den senaste tidens händelser rörande Klaus ofödda barns säkerhet får honom att kräva Sophie på svar i tron om att hon varit inblandad. Hon avslöjar en bekymrande hemlighet om sitt förflutna för Klaus och Rebekah.