Up Periscope. Down with San Diego
Cody och Sam fångas av japanska soldater som har varit till sjöss i 70 år efter att ha seglat fel på väg till Pearl Harbor. Nu måste antiterrorstyrkan hitta dem och stoppa deras försenade attack på San Diego.