Twistin' the Night Away
Sentient-SUV tar antiterrorstyrkan som gisslan, Sam tvingas arbeta med den nya, läskiga teammedlemmen, och Trent måste spåra upp den som står bakom alltihop. Men det är inte bara en bov i dramat. Alla har ju något att dölja. Eller?